MŰSZAKI SZEMPONTOK
ELSŐ
GUMIABRONCS
- Nagyobb bemetszési tényező a váll területén
- 3D horonyminta él kiképzés az optimális merevség biztosítására
- A horonypozíciók és dőlésszögek optimalizálása a megfelelő felületi deformáció létrehozására
Gumiabroncs szerkezete
Gumikeverék pneumatiky
Részvények a keverék szerkezetében
- 3LC gumikeverék struktúra: keményebb középrészkeverék integrációja egy lágyabb vállrészkeverékkel.
- A Bridgestone csúcsszintű övszerkezeti technológiájának alkalmazása: MS-Belt övszerkezet HTSPC technológiával a maximális kezelhetőségi teljesítményért és stabilitásért nagy sebességeken.
- Új középrészkeverék alkalmazása a kiinduló keverékben optimalizált gyantaösszetevőkkel a tapadási jellemzők javítására.
MŰSZAKI FEJLESZTÉSEK
- A csúszás csökkentése a kontaktfelület végének közelében.
- Az útburkolattal érintkező felület teljes tapadásának növelése.
- A tapadási szint növelése a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában.
- A magabiztosság érzésének erősítése nedves és száraz útviszonyok között.
Előnyök:
- Jobb visszajelzés és magabiztosság nedves és száraz útfelületen
- Jobb tapadás a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában
- Jobb kezelhetőségi teljesítmény
HÁTSÓ
GUMIABRONCS
- Nagyobb bemetszési tényező a váll területén
- Éles 3D záróhorony az optimális merevség érdekében
- A horonyszög és a beállás optimalizálása a gumira ható erők átirányítására
Gumiabroncs szerkezete
Gumikeverék
Részvények a keverék szerkezetében
- 5LC gumikeverék struktúra: a tapadás és a kanyarstabilitás egyensúlya, keményebb középrésszel, lágyabb húzófelülettel és a leglágyabb élvegyülettel.
- Új keverék alkalmazása a húzófelületen a kiinduló keverékben optimalizált gyantaösszetevőkkel a tapadási jellemzők javítására.
- Új középrész-keverék alkalmazása finom szilícium-dioxid molekuláris technológiára alapozva: magasabb szilícium-dioxid molekulaarány kialakítása (+25% az S21-hez képest) az útfelülettel érintkező felületen.
MŰSZAKI FEJLESZTÉSE
- A csúszás csökkentése az érintkezési felület végének közelében.
- A teljes tapadási erő növelése nedves körülmények között
- A száraz útfelületen történő tapadás szintjének növelése a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában.
Előnyök:
- Jobb tapadás nedves és száraz útfelületen
- Magasabb kanyarodási sebesség
- Jobb biztonságérzet és kontrollérzet
- Jobb kezelhetőségi jellemzők