battlax hypersport s22

BATTLAX
HYPERSPORT S22:
ÚJ SZINTRE LÉPÉS

Részletes tájékoztatás
a Bridgestone hypersport gumiabroncsok
legújabb eredményeiről.

A Battlax Hypersport S22 a Bridgestone legújabb hypersport abroncsa: egy izgalmas új termék, amely segítségével megtapasztalhatod motorod teljes teljesítményét az utakon!

Az S22 technikai fejlesztései minden területen teljesítményjavulást eredményeznek. Mi lenne, ha azt mondanánk, hogyegy minden körülménynek legjobban megfelelő hypersport abroncsot alkottunk?

MŰSZAKI SZEMPONTOK

ELSŐ
GUMIABRONCS

  • Nagyobb bemetszési tényező a váll területén
  • 3D horonyminta él kiképzés az optimális merevség biztosítására
  • A horonypozíciók és dőlésszögek optimalizálása a megfelelő felületi deformáció létrehozására

ELŐNYÖK

  • Jobb
    vízelvezetés
  • Könnyebb
    kezelhetőség
  • Jobb visszajelzés és sebességkontroll
Gumiabroncs szerkezete
Gumikeverék pneumatiky
Részvények a keverék szerkezetében
  • 3LC gumikeverék struktúra: keményebb középrészkeverék integrációja egy lágyabb vállrészkeverékkel.
  • A Bridgestone csúcsszintű övszerkezeti technológiájának alkalmazása: MS-Belt övszerkezet HTSPC technológiával a maximális kezelhetőségi teljesítményért és stabilitásért nagy sebességeken.
  • Új középrészkeverék alkalmazása a kiinduló keverékben optimalizált gyantaösszetevőkkel a tapadási jellemzők javítására.

ALKALMAZOTT TECHNOLÓGIÁK:

MŰSZAKI FEJLESZTÉSEK

  • A csúszás csökkentése a kontaktfelület végének közelében.
  • Az útburkolattal érintkező felület teljes tapadásának növelése.
  • A tapadási szint növelése a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában.
  • A magabiztosság érzésének erősítése nedves és száraz útviszonyok között.

Előnyök:

  • Jobb visszajelzés és magabiztosság nedves és száraz útfelületen
  • Jobb tapadás a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában
  • Jobb kezelhetőségi teljesítmény

HÁTSÓ
GUMIABRONCS

  • Nagyobb bemetszési tényező a váll területén
  • Éles 3D záróhorony az optimális merevség érdekében
  • A horonyszög és a beállás optimalizálása a gumira ható erők átirányítására

ELŐNYÖK

  • Jobb vízelvezetés
  • Könnyebb kezelhetőség
  • Jobb visszajelzés és sebességkontroll
Gumiabroncs szerkezete
Gumikeverék
Részvények a keverék szerkezetében
  • 5LC gumikeverék struktúra: a tapadás és a kanyarstabilitás egyensúlya, keményebb középrésszel, lágyabb húzófelülettel és a leglágyabb élvegyülettel.
  • Új keverék alkalmazása a húzófelületen a kiinduló keverékben optimalizált gyantaösszetevőkkel a tapadási jellemzők javítására.
  • Új középrész-keverék alkalmazása finom szilícium-dioxid molekuláris technológiára alapozva: magasabb szilícium-dioxid molekulaarány kialakítása (+25% az S21-hez képest) az útfelülettel érintkező felületen.

ALKALMAZOTT TECHNOLÓGIÁK:

MŰSZAKI FEJLESZTÉSE

  • A csúszás csökkentése az érintkezési felület végének közelében.
  • A teljes tapadási erő növelése nedves körülmények között
  • A száraz útfelületen történő tapadás szintjének növelése a gumiabroncs teljes üzemi hőmérséklettartományában.

Előnyök:

  • Jobb tapadás nedves és száraz útfelületen
  • Magasabb kanyarodási sebesség
  • Jobb biztonságérzet és kontrollérzet
  • Jobb kezelhetőségi jellemzők

ÜZEMI TELJESÍTMÉNY

TERMÉKVÁLASZTÉK