BATTLAX SPORT TOURING T32

A TECHNOLÓGIA ÚJ SZINTJE
AZ ÚTTAL VALÓ TÖKÉLETES
ÉRINTKEZÉS ÉRDEKÉBEN

A Bridgestone új zászlóshajó modellje
Sport Touring kategóriában.

A BATTLAX SPORT TOURING T32 egyesíti ennek az osztálynak valamennyi követelményét üzemi teljesítmény tekintetében. Ez biztonságot és tapadásérzetet eredményez bármilyen időjárási viszonyok között.

A Pulse Groove futófelület mintázat technológia alkalmazása lehetővé tette az üzemi teljesítmény jelentős javítását esős időben. Az „impulzus” barázdák nem nagyméretű deflektorokkal való ötvözése optimalizálja és gyorsítja a vízelvezetést. Jobb tapadást és gördülékenyebb haladást eredményez vizes felületen.

A T32 új referenciapontot jelent a Sport Touring kategóriában. Ezt igazolják a hátsó gumiabroncs talajjal való érintkezési felületének 13%-os növelésére vonatkozó adatok és a felület jobb tapadása. Ezek a paraméterek a nagyra becsült kormányzási linearitás csökkentése nélkül teljesültek.

Közepes és nehézsúlyú motorkerékpárokhoz a Bridgestone kidolgozta egy új, speciálisan erre a kategóriára kifejlesztett futófelület mintázattal rendelkező T32 GT gumiabroncsot.

MŰSZAKI SZEMPONTOK

A 3LC + Cap and Base keverék és a Silica RICH + polimer RC + Nano Pro Tech technológia alkalmazása gördülékeny haladást tesz lehetővé száraz és vizes felületen egyaránt, tapadást biztosít alacsony hőmérsékleten, továbbá biztosítja a gépjármű nagy sebességen történő vezetésének menetstabilitását.

A megnövelt barázdaarány (3% az első, 6% a hátsó gumiabroncson), az optimalizált szög és a barázdák elhelyezése, illetve az új Pulse Groove futófelület mintázat technológia határozzák meg a gumi nedves felület esetén érzékelt tapadásérzetét.

A hátsó gumiabroncs formája továbbá javítja az egyenes vonalban és semleges körülmények között történő kormányozhatóságot. Nagyobb tapadást biztosít kanyarokban, és csökkenti a csúszási felületet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt az úton.

  • Nagyobb százalékos barázdaarány az első és hátsó gumiabroncson
  • Pulse Groove futófelület mintázat technológia bevezetése
  • Optimalizált barázdaszög és barázdaelhelyezés

ELŐNYÖK

  • Jobb üzemi összteljesítmény vizes felületen
  • Optimalizált futófelület mintázat merevség
  • Jobb tapadásérzet
Gumiabroncs szerkezete
Fékezés vizes felületen
Gumiabroncs szerkezete
  • Nagyobb tapadási felület és kisebb csúszási felület az első gumiabroncsnál
  • 13%-kal nagyobb a hátsó gumiabroncs talajjal való érintkezési felülete
  • Jobb tapadási teljesítmény a hátsó gumiabroncs érintkezési felületén
Húzóerő vizes felületen
  • A hátsó gumiabroncs később kezd el csúszni, mint a T31 esetében
  • Csúszási súrlódási együttható, legmagasabb/legalacsonyabb szint a T31-hez képest

Teljesítmény Összehasonlítási Összegzés T32

T32 GT DEDIKÁLT PROJEKT

  • Új Pulse Groove futófelület mintázat technológiával
  • Közepes és nehézsúlyú motorkerékpárokra optimalizált barázdaelhelyezés és barázdafelépítés a futófelület mintázat merevségének elérése érdekében
Barázdaarány összehasonlítása

t32 TERMÉKVÁLASZTÉK

t32 GT TERMÉKVÁLASZTÉK