MŰSZAKI SZEMPONTOK
A 3LC + Cap and Base keverék és a Silica RICH + polimer RC + Nano Pro Tech technológia alkalmazása gördülékeny haladást tesz lehetővé száraz és vizes felületen egyaránt, tapadást biztosít alacsony hőmérsékleten, továbbá biztosítja a gépjármű nagy sebességen történő vezetésének menetstabilitását.
A megnövelt barázdaarány (3% az első, 6% a hátsó gumiabroncson), az optimalizált szög és a barázdák elhelyezése, illetve az új Pulse Groove futófelület mintázat technológia határozzák meg a gumi nedves felület esetén érzékelt tapadásérzetét.
A hátsó gumiabroncs formája továbbá javítja az egyenes vonalban és semleges körülmények között történő kormányozhatóságot. Nagyobb tapadást biztosít kanyarokban, és csökkenti a csúszási felületet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt az úton.
- Nagyobb százalékos barázdaarány az első és hátsó gumiabroncson
- Pulse Groove futófelület mintázat technológia bevezetése
- Optimalizált barázdaszög és barázdaelhelyezés
Gumiabroncs szerkezete
Fékezés vizes felületen
Gumiabroncs szerkezete
- Nagyobb tapadási felület és kisebb csúszási felület az első gumiabroncsnál
- 13%-kal nagyobb a hátsó gumiabroncs talajjal való érintkezési felülete
- Jobb tapadási teljesítmény a hátsó gumiabroncs érintkezési felületén
Húzóerő vizes felületen
- A hátsó gumiabroncs később kezd el csúszni, mint a T31 esetében
- Csúszási súrlódási együttható, legmagasabb/legalacsonyabb szint a T31-hez képest
Teljesítmény Összehasonlítási Összegzés T32
T32 GT DEDIKÁLT PROJEKT
- Új Pulse Groove futófelület mintázat technológiával
- Közepes és nehézsúlyú motorkerékpárokra optimalizált barázdaelhelyezés és barázdafelépítés a futófelület mintázat merevségének elérése érdekében